FAQ

Veelgestelde vragen

Hebt u ergens vragen over? Wij hebben de antwoorden.


algemene voorwaarden


  • Bestellen

    Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u automatisch een bevestigingsmail met een overzicht van de door u bestelde producten. 

    Indien u binnen 24 uur geen mail heeft ontvangen neem dan contact op met ons.

    Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van betalingen, tenzij er gekozen is voor betalen bij afhalen. Alle prijzen vermeld in de webwinkel zijn in euro’s en inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. 



  • Bestelling annuleren

    Zolang een bestelling nog niet bedrukt is, kan een bestelling geannuleerd worden. Neem hiervoor z.s.m. contact op met ons.  




  • Drukproef / Offerte

    Voor het drukken van uw producten maken wij ten alle tijden een opzet die we u aanbieden via de mail. Hierna is het nog mogelijk om aanpassingen te maken, we zullen pas gaan drukken als we uw akkoord hebben. 

    Wanneer u een offerte wenst maken we deze graag voor u. Neem dan contact met ons op en vermeld zo specifiek mogelijk wat uw wensen zijn.


    Indien u na uw akkoord toch nog een aanpassing wenst te maken, neem dan z.s.m. contact op met ons. Afhankelijk van het productieproces waarin uw artikel zich bevindt, kunnen er nog aanpassingen gemaakt worden. 


    Het is niet mogelijk om een sample aan te vragen. 




  • Levertijden

    Veel van onze producten hebben wij op voorraad en worden binnen 4 werkdagen verzonden. Een uitzondering hierop is het personaliseren van kleding, deze producten worden binnen 8 werkdagen verzonden mits voorradig bij de leverancier. Indien wij niet binnen levertermijn kunnen leveren zullen wij hierover contact 

    opnemen met u. Wanneer u voor het bestellen wilt weten of wij de levertijden kunnen garanderen, kunt u altijd contact opnemen met ons.



  • Spoedopdrachten

    Het kan voorkomen dat u uw bestelling met “spoed” nodig heeft. Dit is in veel gevallen mogelijk en denken hierin dan graag met u mee. Neem hiervoor contact op met ons zodat we samen kunnen kijken/bespreken wat mogelijk is. Voor levering binnen 48 uur moeten wij een meerprijs berekenen van €2,00, u ontvangt dan altijd een orderbevestiging en betaalverzoek van ons via de mail.

  • Aanleveren logo

    Er zijn geen specifieke eisen voor het aanleveren van een logo. Nagenoeg kunnen we bijna alle logo’s aanpassen zodat we ze goed kunnen drukken. Het kan voorkomen dat we niet gelijk zien welk lettertype er gebruikt is, hierdoor kan het voorkomen dat we u contacten met dergelijke vragen. 



  • Betaling

    Betaling dient vooraf te worden overgemaakt op NL53 ABNA 0112 1162 80 t.n.v. SRB van der Wielen te Elst o.v.v. uw ordernummer.

    Betalingen dienen binnen 7 dagen op de rekening te staan, is dit niet het geval dan vervalt uw bestelling. Natuurlijk krijgt u te allen tijde nog een herinneringsmail waarop u binnen 48 uur kan antwoorden.

    Indien er onverhoopt iets tussen komt, laat ons dit weten zodat uw producten gereserveerd kunnen blijven. 

    Voor het buitenland geldt een termijn van 12 dagen. Indien u uw bestelling komt ophalen kunt u ook contant afrekenen. 


    Het productieproces wordt pas opgestart als betaling ontvangen is tenzij anders met u is overeengekomen.



  • Verzending / Verzendkosten

    Al onze bestellingen worden bezorgd door DHL. Saartjes Knutsel Factory kan niet aansprakelijk worden gesteld door het foutief invullen van uw adresgegevens. 


    In basis worden de bestellingen zodra ze verzonden zijn de volgende werkdag geleverd, met uitzondering van zon- en feestdagen. Door drukte bij de post kan de bezorgtijd oplopen, houdt hier rekening mee wanneer u besteld. Saartjes Knutsel Factory heeft hier geen invloed op en is hier niet voor verantwoordelijk. 


    U ontvangt ten alle tijden een mail als uw bestelling onderweg is. 



  • Ruilen / Retourneren

    Indien u producten wilt ruilen en/of retourneren dient u binnen 3 dagen contact op te nemen met ons. Het product dient dan binnen 14 dagen, ongebruikt en onbeschadigd bij Saartjes Knutsel Factory te zijn. De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening. 

    Helaas kunnen wij gepersonaliseerde producten niet terug nemen omdat deze speciaal voor u gemaakt zijn, tenzij er sprake is van een fabricagefout 

  • Privacy

    Uw gegevens worden alleen gebruikt voor het verzenden van uw bestelling en of het  versturen van de nieuwsbrief en worden niet aan derden doorgegeven. 


    Bij vragen en/of klachten mail naar saartjesknutselfactory@outlook.com, samen komen we er wel uit. 


Share by: